תוכנה לעיצוב כרטיסי ביקור

תוכנה לעיצוב כרטיס ביקור

תמיכה בעברית


עכשיו תוכל ליצור ולעצב לבד כרטיסי ביקור משלך ברמת עיצוב גבוהה ! עצב כרטיסי ביקור מדהימים בקלות עם התוכנה- Belltech Business Card Designer Pro , עם תוכנה זו תוכל לעצב כרטיסי ביקור
עסקיים, מקצועיים ועשירי אלמנטים, Belltech תסייע לך ליצור כרטיסי ביקור מדהימים בתוך דקות.
מאות עיצובים של כרטיסי ביקור יאפשרו לך למצוא ולהתאים את העיצוב לעסק שלך.



סקירת המוצר:
  • עצב במהירות ובקלות:
  • תוכל לבחור לצייר צורות וטקסט. שינוי גודל, הטיה, שינוי צבע, מילוי צבע הדרגתי או להוסיף אלמנטים עיצוביים משלך.
  • שימוש בתבניות וגרפיקה: לא יודע איך להתחיל את הפריסה של הכרטיס ביקור שלך? פשוט השתמש בתבניות כרטיסי ביקור ! ,תוכל להוסיף רקעים בקלות מתוך מבחר רקעים, פשוט לשימוש וכל כך מקצועי!
  • כלי עיצוב לנוחותך: יכולת לצייר מלבן / משולש / עיגול /קווים או כל צורה שעולה בדעתך ביד חופשית.
  • רקעים לשימושך: השתמש ברקעים המסופקים או השתמש בעיצובים משלך. הכל אפשרי וקל לשימוש.
  • שימוש בתערובות צבעים: זוהי תכונה ייחודית לתוכנה זו של עיצוב כרטיסי ביקור, כעת תוכל להשתמש בתערובות צבע באופן הרצוי, השליטה בידך. זכור, זה לא תמונת רקע סטטית, אבל זה כן צורה עם מילוי שאתה שולט בתערובת הצבעים והמרקם שלו בשליטה מוחלטת, האפשרויות אינסופיות!.
  • השתמש באוסף התמונות שלך - הוסף לוגו ותמונות משלך: אנו מספקים לך הרבה גרפיקה שבהם ניתן להשתמש, אבל אל תחשוב שזה כל מה שאתה יכול להשתמש בו. השתמש בתמונות שלך, לוגואים, ועצב את הכרטיס המושלם שאתה רוצה.
  • תומך בכל ניירות ההדפסה: תומך בכל הגדלים וכל הסטנדרטים של ניירת להדפסת כרטיסי ביקור החל מאייברי וספקים אחרים.
  • בחר בכל גודל כרטיס ביקור: בגירסה 1.2 ומעלה אתה יכול לבחור בכל גודל מ 2.54 על 2.54 ס"מ עד 12.7 על 12.7 ס"מ. הבחירה נתונה בידך. התקן הוא 5 על 9 ס"מ או הפוך.
  • יצוא תמונות: אתה יכול לשמור את העבודה בפורמט BMP, JPG, GIF, PNG ולקחת אותו להדפסה בחנות הדפסה או הבית דפוס האהוב עליך ולהדפיס אותו בצורה מקצועית.

הורדה




BusinessCards MX

תוכנה זו תסייע לכם בעיצוב והדפסת כרטיס ביקור מקצועי.הממשק של התוכנה תוכנן באופן כזה שאפילו למשתמש מתחיל לא יהיה בעיות עם שימוש בתוכנה.התהליך של העיצוב מבוסס על החדרת אלמנטים מוכנים לשימוש הנגישים בתוכנה כגון דמויות, תמונות רקע, וחופשיות הסטתם על הפרויקט. 
יתרון נוסף של התוכנה  הוא האפשרות של שמירת נתונים של חברה או פרט, כך שניתן להשתמש בנתונים אלו מאוחר יותר בעת עיצוב כרטיסי ביקור חדש. BusinessCards MX עושה שימוש בתבניות הניתנים להתאמה אישית, התבניות של כרטיסי הביקור שמוצעים ב- BusinessCards MX מאוד קלים לשימוש והתאמה ליצירת כרטיסי ביקור מקצועי. 

יש 750 דוגמאות של תבניות כרטיסי ביקור בתוכנה.

הורדה

1 תגובות:

  1. Unknown אמר/ה...

    תודה רבה על המידע.
    אני חושב שהיום לשבת ולעצב לבד כרטיס ביקור יכול לקחת הרבה זמן והרבה מאוד השקעה, זה פחות רלוונטי לפחות לעסקים קטנים שרוצים להשקיע כמה שיותר זמן במשיכת לקוחות ופרסום העסק. היום הרבה מאוד בתי דפוס מציעים כרטיסי ביקור יפים בזול.
    אני כבעל עסק בהתחלה עיצבתי את הכרטיס ביקור שלי לבד על מנת שיהיה לי רעיון כללי ואת הרעיון הכללי הזה העברתי לבית דפוס אשר שכלל אותו ועשה אפקטים על מנת שהכרטיס יראה יותר מקצועי. מה שיצא היה כרטיס שאני עיצבתי עם טאץ' אישי ובעל מראה מקצועי.

הוסף רשומת תגובה

תודה על התגובה.