פוטושופ - יצירת לב פועם

פוטושופ - מדריך יצירת לב פועם

זהו מדריך קצר ונפלא שיראה לך איך יוצרים באנימציה לב פועם משלך, ארי שתכין אותו תמיד תוכל לשלוח אותו לחברה או לידידה בחג האהבה או לתת לאמא ביום האם.
אנחנו תמיד רוצים לתת מתנות לאנשים אהובים עלינו, מתנות אלו הן חומריות או לא אבל כרטיסי ברכה לימי הולדת או חג האהבה שניתן לשלוח לחברים ומשפחה הם תמיד פופולריים. אז עכשיו אתה יכול להתחיל יצור כרטיסי ברכה משלך, תתחיל במדריך זה אם יצירה של לב פועם.


אז בוא נתחיל, בזה שנפתח את הפוטושופ וניצור מסמך חדש בגודל של 300 על 300 פיקסלים. בחר בכלי הצורה, בחר צורה מותאמת אישית (custom shapes) ובחר בצורת לב, קבע צבע ללב בדוגמא שלנו זה ורוד - #FD7FA3, עכשיו מה שנשאר זה לצייר את הלב ונסה שיכסה את רוב משטח הדף שיצרת ותמרכז אותו באמצע.



עכשיו צריך להוסיף כמה אפקטים, כנס ל blending options של שכבת הלב כדי להוסיף לה אפקטים.
הוסף drop shadow בצורה הזו:


הוסף Inner shadow:

הוסף Inner glow:


הוסף gradient overlay:



הוסף outer glow:


הוסף Satin:


אחרי שפיצצנו אותו באפקטים זה מה שאור לצאת אם זה לא מה שיצא לך כנראה שטעית איפשהוא בדרך!
שכפל את הלב שלוש פעמים, ctrl+j קיצור לשכפול השכבה, כך שיהיה לך את הלב המקורי ועוד שלוש, סה"כ 4, עכשיו, בעזרת ה - free transform tool הקטן את הלב השני ל 95 אחוז מהלב הראשון, את השלישי ל 90 אחוז מהלב הראשון ואת הרביעי ל 85 אחוז מהלב הראשון, זה אמור להיראות כך:






עכשיו צריך להעביר את זה ל image ready על ידי לחיצה על ctrl+shift+m.

פתח את חלון האנימציה, ולחץ על כפתור המשולש הקטן שנמצא בפינה הימנית למעלה של חלון האנימציה, לחץ make frame from layers ותמחק את השכבה עם שנשארה עם הרקע.


עכשיו נשארת עם ארבעה פריימים עם ארבעה לבבות בגדלים שונים, שימו לב טוב עכשיו מסמנים את הפריים השני - זה שבתמונה כתוב עליו 2 משכפלים אותו -  על ידי גרירתו לריבוע הלבן הקטן שמשאל לסימן של פח הזבל בתמונה למעלה, לאחר ששיכפלת גרור אותו לסוף האנימציה, עד הסוף ימינה. חזור על פעולה זו עם הפריים השלישי.

יש לך עכשיו שישה פריימים, שנה את ה 0sec של הפריים הראשון ל 0.05Sec, ואת הרביעי ל 0.01 שניות .

שמור את העבודה ותהנה מעבודתך, עכשיו אתה יכול לשלוח לבבות לאהובים עליך.



1 תגובות:

  1. אנונימי אמר/ה...

    על איזה קובץ שומרים את זה?

הוסף רשומת תגובה

תודה על התגובה.